Monday, March 30, 2009

rahsia juga akan dibongkar


Seminggu yang dulu, saya membeli satu pokok lemon yang kecil. Tak sangka dalam cuaca yang begitu sejuk, pokok itu masih berbunga. Sedikit wangi.

Kadang kala, sesuatu akan berlaku di luar jangkaan seperti saya ternampak bunga itu. Mungkin itu nasib bagi setiap orang. Semalam, saya juga dapat satu berita yang mengejutkan saya. Cikgu email saya dan tidak sengaja beliau memberitahu saya Hanif dengan Faridah berjumpa dia di KLCC. haha. Hanif ialah kawan sekelas semasa di universiti, manakala Faridah ialah pelajar saya. Baru-baru ni, Faridah meminta saya membenarkan dia pergi ke Malaysia dan alasannya ialah bapa dia ada urus kerja di sana. Mana tahu, rahsia itu dibongkar sebegitu.
Dikatakan, dalam perkataan "believe" pun masih ada "lie", jadi rahsia juga ada kemungkinan dibongkar sesuatu hari nanti.


3 comments:

IdaMandarin said...

Teruskan menulis Melati, saya akan sentiasa menjadi pembaca setia blog anda! :)

Unknown said...

blog anda menarik, saya link pada blog saya ya? terima kasih :)

PennyRoyal Tease said...

selamat tahun baru cina

:)

=geneticthylon=