Wednesday, October 17, 2007

Syukur

Syukur lah saya dapat membuka blogger lagi!! Selepas saya balik China, saya telah cuba banyak kali tapi tidak dapat masuk blogspot, jadi saya terpaksa memilih MSN Space. Blog ini dibiarkan hampir 2 bulan, tiba2 hari ini dapat dibuka. Oleh kerana besok sy akan tayangkan filem sepet untuk para pelajar saya. Saya nak mencari maklumat tentang Yasmin Ahmad. Melalui Youtube saya tengok satu temu bual yang membincangkan filem yang baru diarahkan oleh Yasmin Ahmad.
Jadi sy amat ingin tahu bagaimana " Muallaf" sekarang dan cuba buka blogger Yasmin Ahmad. Sangat gembira kerana dapat membuka blogspot lagi dan sy segera masuk blogger kawan dan saya sendiri. Nampak ada banyak perubahan blogger kawan, haha. Sangat gembira.

3 comments:

D said...

Yeay!! Melati boleh blog lagi, Saya juga rindu pada Melati dan UKM, kini sudah pulang di S'pura, kehidupan lebih pantas. Take care ye!!

Unknown said...

waaaah dah balik China... teruskan apa aje usaha kamu dan kamu pasti berjaya...

Sirih Bertepuk Pinang Menari said...

Terima kasih kepada kamu.saya kan teruskan blog saya.