Monday, August 13, 2007

7.14 di KLCC

14 Julai, saya dengan kawan saya pergi KLCC. sangat untung kerana saya dapat bergambar dengan Doraemon. saya memang suka tengok cerita Doraemon sejak masa kecil. tiap2 mlm tunggu kat depan TV cuma nak tengok Doraemon dan selalu harap kehidupan jika saya pun ada seekor kucing bernama Doraemon.




Tengah hari kami makan pizzathut, ada sejenis pizzat yang baru. di tepi pizzat itu penuh dengan keju, saya suka sangat!! kami dua orang makan ini, kenyang, x habis pun.

KLCC sekarang membuka satu galeri petronas, masa itu kami pergi tengah memaparkan lukisan oleh A. Samad Said. sebelum ini, sy cuma tahu A. Samad Said seorang pengarang yang hebat, x pernah tahu dia pun pandai melukis. Itulah perwatakan seni yang dipunyai oleh seorang seniman.



selepas satu hari berjalan-jalan dalam KLCC, kami penat.


No comments: